28000, м.Олександрія, вул.Користівське шосе, 2
Тел: 7-86-00, Факс: 4-06-03, e-mail: stanislav_kg@ukr.net




Новини

Головна » Файли » Ветеринарна медицина Олександрійського району » Звернення громадян

ПОРЯДОК ПИСЬМОВОГО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
31.01.2012, 12:03

ПОРЯДОК ПИСЬМОВОГО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

Відповідно до статті 5 Закону України  "Про звернення громадян” у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками у разі якщо воно колективне) із зазначенням дати і надіслано на адресу: 28000, місто Олександрія вулиця Користівське шоссе,2,  Управління ветеринарної медицини в Олександрійському районі, Кіровоградської області.

 Організація та графік особистого прийому

Особистий прийом громадян керівництвом управління ветеринарної медицини в Олександрійському районі, Кіровоградської області здійснюється за встановленим графіком:

ПосадаПІБПрийом здійснюється
Начальник управління 
ветеринарної медицини
в Олександрійському районі


Лум'яник С.В.



II,III,IV понеділoк з 9 до 12 годин

Заступник начальника управління
ветеринарної мндицини
в Олександрійському районі


Сіленко О.А.


Що вівторка з 9 до 12 годин

Анонімні звернення до розгляду не приймаються!

Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Статтею 19 Закону України „Про звернення громадян” визначено, зокрема, у разі необхідності та за наявності можливостей розгляд звернень громадян покладається на посадову особу чи підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу.
Відповідно до статті 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Статтею 16 Закону України "Про звернення громадян" передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду. До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, але тільки ті, які відповідно стосуються питання.

Категорія: Звернення громадян | Додав: stanislav
Переглядів: 496 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Форма входу
Категорії розділу
План роботи [28]
Районна лікарня ветеринарної медицини [2]
Районна лабораторія ветеринарної медицини [1]
Доступ до публічної інформації [1]
Звернення громадян [1]
Протидія корупції [1]
Протиепіозотична робота [4]
Інспекторська робота [16]
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0